va de mestres

Amb un principi, sense un final

dijous, 20 de setembre del 2012

A primera vista

Sóc, la Patricia Calvillo, tinc 20 anys.

Aquest any he començat a estudiar el Grau d'Educació Primària a la Universitat Ramón Llul (Blanquerna).

He triat aquesta carrera, per que m'agrada ensenyar tots aquells coneixements que vaig adquirint dia a dia a altres persones.
Sobretot la meva elecció primordial, és per que m'agrada poder estar rodejada de petits somriures, ja que els nens et donen molta alegria.






En aquest blog, trubareu tots aquells coneixements que obtingui al llarg del primer semestre, del mòdul Processos  i contextos educatius II.(Comunicació oral, escrita i digital i Gestió de la informació i TIC).

Estarà organitzat de manera que podeu trobar l'explicació del programa, eina o aplicació, una petita reflexió del que ens ha servit poder conèixer-ho, i una ampliació per que podeu trobar més informació










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada