va de mestres

Amb un principi, sense un final

dilluns, 31 de desembre del 2012

no es un adèu per sempre.

és un adèu per un instant

Avui, 31 de desembre, ja s'acaba aquest bloc, potser ha durat poc o molt, això depèn de cada persona.

Aquest any vaig començar un somni que fins aquell mateix any mai m'havia replantejat, la Universitat? si doncs, ara que ja ha passat tot un semestre, que es diu ràpid, però son hores d'estudi, de treballs i més treballs, puc dir em veu alta que totes aquelles pors i inseguretats, han marxat ara em sento molt satisfeta del treball que estic realitzant, però sé que aquí no acaba, això continua rere dia.

Jo em pregunto, com pot ser, que en quasi bé 3 mesos hem pogut aprendre tants coneixements que han arribat nous? doncs, si els hem après, hem realitzat pràctiques amb ells, i ens queda molt més.

M'agradaria explicar tantes coses que he après en aquet temps, però us faré un breu resum:

A GITIC, Gestió de la informació de les TIC, he après...

  • A fer un índex automàticament
  • A utilitza el Google Chrome
  • A realitzar un Bloc
  • A poder crear alertes amb el Google Reader
  • A fer mapes conceptuals (CmapTools)
  • A fer presentacions amb el Prezi
  • A crear projectes amb l'Scratch
  • A fer treballs, com la Taxonomia de Bloom i la Unesco i Iste
  • A saber que son les TIC i les TAC a l'escola
A COED, comunicació oral, escrita i digital, he après..
  • El codi oral i escrit
  • La Composició escrita
  • A parlar bé en públic, a través de dinàmiques i exposicions
  • El fet comunicatiu, el treballar en grup
  • El que transmeten les paraules, a través de cançons, poemes..
  • La descripció
  • La competència comunicativa
  • El què és un bon comunicador
Doncs, ara sí, espero que us hagi agradat el meu bloc.
Per últim us diré que no ens hem d'oblidar que estem estudiant, i que per arribar a ser un bon mestre, em de tenir el cap, que la nostra formació MAI té un final

1 comentari:

  1. M'ha agradat molt aquesta cloenda del dossier d'aprenentatge..
    M'has emocionat patrii! jajajaja

    ResponElimina